Research Associate
T +49 228 3294-346
F +49 228 3294-397
Projects
Publications

Einzelbeiträge in Sammelwerken

Zinke, N., Lenski, S., Brocker, A., Merkt, M., Gropengießer, Kirsten, Stürmer, Stefan & Schröter, H. (2024). Towards fair and diversity-appropriate e-assessments. In M. Sahin & D. Ifenthaler (Hrsg.), Assessment analytics in education: designs, methods and solutions (S. 373–394). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-031-56365-2_19

 

Aufsätze in Zeitschriften und Sammelbänden mit Begutachtungssystem

Lenski, S. & Großschedl, J. (2023). Emotional design pictures: Pleasant but too weak to evoke arousal and attract attention? Frontiers in Psychology, 13, Artikel 966287. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.966287

Lenski, S. & Großschedl, J. (2022). Biologie lernen mit Concept Maps: Lässt sich die Expertise im Umgang mit Concept Maps von den Augen ablesen? In P. Klein, M. Schindler, N. Graulich & J. Kuhn (Hrsg.), Eye Tracking als Methode in der Mathematik- und Naturwissenschaftsdidaktik: Forschung und Praxis (S. 91–105). Springer.

Lenski, S., Elsner, S. & Großschedl, J. (2022). Comparing construction and study of concept maps – An intervention study on learning outcome, self-evaluation and enjoyment through training and learning. Frontiers in Education, 7, Artikel 892312. https://doi.org/10.3389/feduc.2022.892312

Lenski, S. & Großschedl, J. (2022). Emotional design in concept maps – No support but also no burden. Frontiers in Education, 7, Artikel 807627. https://doi.org/10.3389/feduc.2022.807627